C H A R G I N G

asksonabuvelle:

((This sounded like a lot better an idea at 4 am. Redraw of this old ditty. 

Going to be doing stupid “beach week” shit while I get sorted to answer other ask thing. While using this as a way to break from regular stuff. 

So enjoy the stupid comic shits for a little while. -<3 Lin))


inconsequentia:

linlm:

What do you mean this isn’t how the story goes?
Every day is wolfbird day. Drawing them will lower your cholesterol and let you walk on water, it’s science you can trust me. 
forgive me nia. a novel. 

LMFAOOOO JESUS CHRIST WHERE DID THIS COME FROM
dsjkgb lmao hghjfjk the fjkd *spasm*

oh my GOD I DONT even LOL

inconsequentia:

linlm:

What do you mean this isn’t how the story goes?

Every day is wolfbird day. Drawing them will lower your cholesterol and let you walk on water, it’s science you can trust me. 

forgive me nia. a novel. 

LMFAOOOO JESUS CHRIST WHERE DID THIS COME FROM

dsjkgb lmao hghjfjk the fjkd *spasm*

oh my GOD I DONT even LOL

posted 2 months ago via inconsequentia · originally linlm
131 notes

madame-s:

This is responsibility enough.

As for what they would appear as, how should I know? 

Though, now that I think about it, Singed has expressed interest in this very topic, and being the one ultimately responsible for my lack of ability answer this so very pressing question, it’s somewhat… concerning.

loves loves <3. Diana and Scy )’:. Uly is so cute.


linlm:

Oooh bby

Nother couple request ahah.

weeeeheeee \o/ <3


inconsequentia:

Request for Kuroid. It’s speedy stuff, so very messy 8D;
High Rez: x

AAAAAAAAAAAA. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA&gt; AASFSDKFSDFSDKJFNDSJF SDMGDSGDSGESE&#8212; Thaaank yooouuuu &lt;3333. SERIOUSLY GUYS. THIS WOMEN IS SO LOVEABLE AND BLARGH. also. GO SLEEP NOW &gt;C

inconsequentia:

Request for Kuroid. It’s speedy stuff, so very messy 8D;

High Rez: x

AAAAAAAAAAAA. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA> AASFSDKFSDFSDKJFNDSJF SDMGDSGDSGESE— Thaaank yooouuuu <3333. SERIOUSLY GUYS. THIS WOMEN IS SO LOVEABLE AND BLARGH. also. GO SLEEP NOW >C


inconsequentia:

hurrrr doing a messy speedpaint thingiedoo of a fullbody Scylliss for Kuroid OF A CERTAIN SOMETHING MY FAVORITE ROBOT REQUESTED last night. We’ll see how it goes since I can’t just sit down and go from beginning to end because I CHOSE TO START IT RIGHT BEFORE PREPARING DINNER.
Go me.

FDSFDSFSD. AAAA &lt;333333. IT&#8217;S OKAY. I LIKE THIS SO FAR. VERY.. MUCH.

inconsequentia:

hurrrr doing a messy speedpaint thingiedoo of a fullbody Scylliss for Kuroid OF A CERTAIN SOMETHING MY FAVORITE ROBOT REQUESTED last night. We’ll see how it goes since I can’t just sit down and go from beginning to end because I CHOSE TO START IT RIGHT BEFORE PREPARING DINNER.

Go me.

FDSFDSFSD. AAAA <333333. IT’S OKAY. I LIKE THIS SO FAR. VERY.. MUCH.


EARLIER IN THE MORNING SCYLLISS. EARLY IN THE MORNING. also damn filler cause I erased something and uh.. lol oh well. HOW DO I DRESSES IDONT KNOW

EARLIER IN THE MORNING SCYLLISS. EARLY IN THE MORNING. also damn filler cause I erased something and uh.. lol oh well. HOW DO I DRESSES IDONT KNOW


kuroid and summoners. ahaha ;_;. sketchesss. @Savic - Good-morning kiss :U.@RoboNinja- SCARFFFU@Scy- .. i like ur voice.@Pinky- STOP MAKING ME MOVE AROUND @A@.@Keplar- it hurtttssss

kuroid and summoners. ahaha ;_;. sketchesss.

@Savic - Good-morning kiss :U.
@RoboNinja- SCARFFFU
@Scy- .. i like ur voice.
@Pinky- STOP MAKING ME MOVE AROUND @A@.
@Keplar- it hurtttssss


Used this color pallet! I WAS JUST DOODLIN&#8217;. then.. this. okay im not sorry LOL. dsgklnsdsdfds. SCY X KUROID. herp nope derpdsl fdssdf&#8217;sd

Used this color pallet! I WAS JUST DOODLIN’. then.. this. okay im not sorry LOL. dsgklnsdsdfds. SCY X KUROID. herp nope derpdsl fdssdf’sd


As Komanas and Inferno are curious of what the fuck is a vending machine. And Kielo climbing on Kuroid&#8217;s back XD. SCY&#8217;S LAB COAT. man idk sorry ):.

As Komanas and Inferno are curious of what the fuck is a vending machine. And Kielo climbing on Kuroid’s back XD. SCY’S LAB COAT. man idk sorry ):.